loading...
tip-top
keyvan بازدید : 565 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (12)

حتما بخونین که اگه نخونین خیلی چیزا رو از دست میدین

 

سلام به همه دوستان گلی که بلافاصله بعد از تاسیس تیپ تاپ میان و به وب پیج ما سر میزنن خوب چون هنوز پستی تو سایت گذاشته نشده فعلا هدف اصلی سایت معلوم نیست ولی من می خوام یه سری چیزا رو اعلام کنم و از هر کس که می تونه کمکم کنه دعوت به همکاری کنم

 

1- نام سایت :

 

تیپ تاپ ، که به معنای اوج و بالاتر هست

 

2-هدف از تشکیل سایت :

 

تاسیس یک دایرة المعارف آنلاین برای آموزش و اطلاعات به روز و جامع هست 

 

3- آموزش و اطلاعات به روز و جامع ؟

 

بله آموزش و اطلاعات به روز و جامع. من بعد از اینکه تو سایت همهمه که یک پرتال مخصوص برای دانلود فیلم و موزیک و همه چیز به صورت رایگان بود و البته به لطف مامورین سایبری و با همکاری هاست محترم که سایت من رو در اوج موفقیت حذف کردن و تموم درآمدمون رو تخته کردن سایت دیگری به نام خانه دانلود رو افتتاح کردم که به علت نبود هزینه های مورد نیاز برای هاست و بقیه چیزها مثل دوماین و ... با شکست سختی رو به رو شدم و به همین خاطر دوباره از وب سایت به سوی وبلاگ برگشتم و به علت ضرر هنگفتی که تو آخرین تلاشم برای سایت داشتن خوردم سرم گروپی خورد به سنگ خلاصه به قول معروف به راه راست هدایت شدیم که با توجه به این موضوع تصمیم به یه سایت فرهنگی تحت پرتال تخصصی آموزش و اطلاعات به روز و جامع کردم که قراره با کمک شما دوستان گلم این وبلاگ رو بسازیم و اگه وضع خوب پیش بره که انتقالش میدیم روی یه هاست پس حالا فهمیدین که منظورم از دایرة المعارف آموزش و اطلاعات به روز و جامع چی بود

 

4- من زیاد حرف میزنم ؟

 

اختیار دارین خوب این یکی از مضیّت های منه چون با همین زبونم کلی از کارا رو پیش میبرم حالا گرچه گاماس گاماس و لی خوب همونطور که از قدیمم گفتن " کاچی به ز هیچیه "

 

5- چه طوری می تونین با من همکاری کنین تا این دایرة المعارف رو بسازیم؟

 

خوب این که سخت نیست کافیه تو سایت عضو بشی و از بخش مدیریت اکانتت راحت و بدون مشکل تو سایت اطلاعاتت رو با بقیه به اشتراک بذاری

اگرم خواستی می تونی مدیر بشی برای اینکارم میتونی از روش های زیر عمل کنی

یا یه ایمیل به من میدی میگی میخوام مدیر بشم یا نه می خوای راه دور نری تو بخش نظرات همین مطلب یه نظر میزاری میگی سلام ماهان جون میخوام که با تو تکمیل سایت همکاری کنم و یه ایمیل یا یه شماره میذاری تنگش و نظر رو برام به صورت عمومی ارسال میکنی تا بقیه هم ببینم یه ترویجی بشه بیان کمک

 

6- بعد من چی کار میکنم ؟

 

خوب حالا میرسیم به جای حساس مسئله منم که از خدا خواسته میام و سری و فوری برات یه یوزر و پس که دلخواه خودته قرار میدم که بیای و تو پست گذاری به من کمک کنی

 

7- به من تو چی میرسه ؟

 

خ....................وب تا الان به اینجاش فکر نکرده بودم ولی خوب همین الان فکر میکنم

 

بذار ببینم ....

 

اه ...

 

خوب ....

 

بازم اه ...

 

الان مثلا دارم فکر می کنم ...

 

بزن.....!!!!!!!!

 

اه ببخشید این مال دعوا دیروز بود اشتباه بود مال اینجا نبود عذر می خوام

 

خوب فکر کنم بدونم به شما چی میرسه ؟

 

- یکم ثواب که اجرکم الله ( منتظر هدیه خود باشید )

 

- در حال انتظار ....

 

- بازم در حال انتظار ....

 

- و بازم در حال انتظار ....

 

- اه... خسته شدم  پس چی شد این هدیه که اونجا نوشته چیه یعنی چی می خواد به ما بده

 

- بازم و بازم انتظار تا اینکه حوصله به سر میاد

 

- تماس با پشتیبانی

 

0....................

 

- سلام ببخشید من وقتی توی این سایت داشتم مدیر میشدم اونجا بعد از عبارت یکم ثواب نوشه بود منتظر هدیمون باشیم ولی تا حالا خبری نشده حالا باید چی کار کنم

 

- جواب : اه ... اه ... قطع وصل میشه ... اه ....اه اه .... بیب .... بیب ... بیب........

 

تماس مجدد : گندشون جواب میده ... الو ... الو ... با توام .... الو .... چرا جواب نمیدی .... مردتیکه ( ببخشید از اعلام بقیه معظوریم )

 

- ما هم که زنگ زده بودیم و از صدا کپ کردیم بر میگردیم میگیم ببخشید فکر کنم اونجا خونه اقدس خانم نباشه فکر کنم اشتباه گرفتم ببخشید و سری گوشیرو میذاریم

 

- بازم انتظار برای اومدن هدیه

 

- خوب بالاخره صدای زنگ خونه به صدا در میاد

 

- با عجله میری در رو باز می کنی میبینی که پست چی اومده و یه جعبه بزرگ برات آورده

 

- سریع تحویل میگری یه امضای باباقوری هم میزنی زیرش خلاصه میای بازش میکنی میبینی ای دل غافل این جعبه به این بزرگی داخل پر یونولیته با کلی امید و آرزو داخل یونولیت ها رو میگردی تا یه چیز با ارزش پیدا کنی که یه دفعه چشمت می خوره به یه جعبه کوچولو به اندازه یه کارت عابر بانک که بهش یه نامه چسبیده دلتو خوش می کنی میگی بابا یه کارت عابر بانک پر پول گیرت اومده کلی خوش حال نامه ای که به جعبه چسبیده رو می خونی ببینی که توش چی نوشته یه دفعه قیافه خوش حالت آویزون میشه میگی وای نخواستیم یه هدیه می خواستن به ما بدن دیگه گندشو در آوردن بازم که ما از خدا خواسته تو تحویل پست خیلی کندیم ولی تو شنیدن یه همچین چیزایی گوشمون از خرگوشم تیز تره پس فوری اونو ثبت و ضبط میکنیم پس همینجا هدیه می پره

 

- یکم خنده

 

- یکم مشهوریت

 

- شایدم بعد یه نهادی جو گرفتش اومد یه کمک نقدی کرد و ما هم اون پول رو به شما هم میدیم از این نظر نگران نباشین اگرم پول از طریق دیگه ای به دستم برسه حتما اونو هم از شما دریغ نمی کنم 

 

- دیگه حرفی نمونده موخمون رو خوردی تمومش کن دیگه

 

-نه دیگه حرف نزده ای نمونده پس از همه هم به خاطر خوردن مخشون عذر خواهی میکنم

 

-الان من دارم تشویق میشم

 

- شرمندم نکنین

 

- لیدیز اند جنتلمن پلیز

 

-از همه ممنونم

 

- شما به هم میگین که بابا این نمی خواد پایین بیاد

 

- بعد از چند دقیقه که میبینین از روی سن پایین نمیام

 

- میاین منو میکشین پایین

 

- خوب کجا بودیم به کجا رسیدیم

 

- بازم از همه ممنون که نطق به پایان من رو خوندین

 

- منتظر همکاری شما هستم پس :

 

Please help me

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ خيلي خوبي داري.
به وبلاگ من هم يك سري بزنشکلک
پاسخ : چشم حتما

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

براي داشتن ارتباط جنسي سالم، دريافت جذابترين دانستني هاي زندگي زناشويي و مطالب خواندني بسيار، وارد سايت 98ميهن شويد
پاسخ : باشه

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

مرجع کامل دانلود طرحهای توجیهی

********************************
طرح توجیهی طراحی نرم افزار و صفحات وب
دانلود کتاب تنها راه عملی کسب در آمد ازاینترنت در ایران
دانلود طرح توجیهی تولید سی دی و دی وی دی
طرح توجیهی استفاده و بازیافت ضایعات مرکبات
دانلود طرح توجیهی تولید ماءالشعیر
دانلود طرح توجیهی تولید کمپوست
دانلود طرح توجیهی پرورش قارچ
طرح توجیهی نان فانتزی ۹۰۰ تن در سال
دانلود طرح توجیهی مواد شوینده
دانلود طرح توجیهی رینگ موتورسیکلت
طرح توجیهی تولید پیچ و مهره پزشکی

**********************************************************

www.tarh-tojihi.com

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز ....

به موسيقي بيکلام عاشقانه ، موسيقي متن فيلم و موسيقي آرامش بخش علاقمند هستيد ؟
از اين وبسايت مي تونيد انواع موسيقي بيکلام رو دانلود کنيد .[لبخند]
..........................................................................................

http://bikalamha.com
دانلود موسيقي بيکلام با لينک مستقيم

ایام به کام ...

این نظر توسط keyvan در تاریخ 1348/10/11 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

منم هستم
عجب آدمای نامردی 2تا مدیر دارین و به من نگفتین یوزرو پس بده به من ببین چیکار میکنم
"اگه من مدیر شم این وبلاگ دیگه برات وبلاگ نمی شهشکلک
پاسخ : آقا از الان مدیر سایت شدی و به من کمک می کنی برات یوزر و پست رو ارسال کردم

این نظر توسط iranbuzz team در تاریخ 1348/10/11 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

آیا میخواهید وبلاگ شما روزی میلیارد ها بازدید واقعی داشته باشید؟؟؟؟؟
این فقط با همت شما امکان پذیر است فقط کافیس روزانه 1 ساعت فقط در افزاسیستم بمانید تا به اضای 1 ساعت 1 میلیارد تا بازدید داشته باشید.
فقط یادتان باشد کمتر از 1 ساعت نباید باشد.
حتما افزاسیستم را امتحان کنید و حاصل شگفت انگیز آن را ببینید.
http://afzasystem.hid.ir/
پاسخ : نیازی نداریم

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

من هستم مطلب میفرستم تاییدش کن شکلک
پاسخ : ممنون که می خوای با من تو این کار همکاری کنی یوزر و پس اولیه تو رو به عنوان مدیر به ایمیلت می فرستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1624
  • کاربران آنلاين
  • 01.keithrot
  • 02.trevormek
  • 03.marionencog
  • آی پی امروز : 619
  • آی پی دیروز : 654
  • بازدید امروز : 1,720
  • باردید دیروز : 2,338
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,736
  • بازدید ماه : 9,736
  • بازدید سال : 208,583
  • بازدید کلی : 1,068,503