loading...
tip-top
keyvan بازدید : 1007 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

Photoshop CS5 - Creative Effects

فتوشاپ از جمله نرم افزارهایی می باشد که فراگیری آن برای هر کاربری که قصد حرفه ای شدن را دارد امری ضروری است . یاد گرفتن تکنیک ها و ترفند های این برنامه به دلیل گستردگی ابزارهای موجود در آن کاری نیست که به تنهایی و به سادگی انجام پذیرد و همین امر بهانه ای گشته است برای شرکت های آموزشی مولتی مدیا که دست به ساخت برنامه های آموزشی Photoshop بپردازند .

یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه ، کمپانی قدرتمند Lynda می باشد که یدی طولا در آموزش نرم افزار های مختلف ساخت Adobe داشته که موفق ترین آنها آموزش هایی است که برای فتوشاپ تهیه کرده است .

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام tip top
من يه لينك باكس دارم كه بازديد خوبی داره چون داخل یه چترومه توپه به نام هلو چت که 57 نفر انلاین داره که دارم این پیامو میدم وهرلینکی که ثبت کنی داخل چتروم به 57 نفر نشون داده میشه وخیلی در امار وبت تاثیر میزاره درازای اینکه من لینکتو تایید میکنم و داخل چتروم و وبلاگ های دیگه این لینک باکس هست لینکتو به نمایش میزارم تو هم باید کد لینک باکسو برداری و بزاری اخر ویرایش قالب وبلاگت تا منم لینکتو ثبت کنم
تازه مي توني 3 مطلبتو در روز هم لينك كني
اين ادرس سايت http://holo-box.tk
پاسخ : ممنون داداش من از لینک باکس استفاده نمیکنم
راستی اگه لینک باکست یکم کوچیکتر بود خیلی بهتر بود خیلی بزرگه تموم قیافه قالب رو از بین میبره و یکی از عواملی که نمیذارمش همینه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 1624
  • آی پی امروز : 528
  • آی پی دیروز : 654
  • بازدید امروز : 1,452
  • باردید دیروز : 2,338
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,468
  • بازدید ماه : 9,468
  • بازدید سال : 208,315
  • بازدید کلی : 1,068,235