loading...
tip-top
Mozhgan بازدید : 333 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

http://up.tip-top1.ir/pictures2/chin.jpg

نگران این هستید که پوستتان پیرتر از سنتان به نظر برسد؟ اینجا 23 راه برای کاهش چین‌وچروک به شما پیشنهاد می‌کنیم. از همین الان شروع کنید!

چه 35 ساله باشید و به تازگی اولین نشانه‌های پیری را مشاهده می‌کنید یا 55 سالتان باشد و پوستتان دیگر تاریخ تولدتان را مخفی نمی‌کند، مطمئناً به دنبال راه‌هایی برای کم کردن چین‌وچروک‌های پوستتان هستید.

متخصصین می‌گویند خیلی از ما در این جدال دربرابر چین‌وچروک‌ها بازنده می‌شویم و ناامیدانه به درخشش جوانی که از صورتمان .... می‌شود، نگاه می‌کنیم.
دکتر رابین اشینوف (Robin Ashinoff)، متخصص پوست می‌گوید، "خیلی از خانم‌ها و آقایان تصور می‌‌کنند که پیر شدن پوست مسئله‌ای غیرقابل اجتناب است اما با اطلاعات و تکنولوژی که امروز در دست داریم، می‌توانید در میانسالی نیز احساس جوانی و شادابی را تجربه کنید."

برای اینکه شما را برای مقابله با ایجاد چین‌وچروک روی پوستتان در مسیر درست قرار دهیم، از متخصصین مختلف راهکارهای کاهش چین‌وچروک را سوال کردیم که در زیر به 23 مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد احمدی در تاریخ 1348/10/11 و 1:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
سجاد احمدی هستم
من سئو یا پیچ رنک گوگل را افزایش میدم
با افزایش پیچ رنک گوگل محبوبیت شما توی گوگل ییشتر میشه
در نتیجه به مرور بازدید وبلاگ یا سایتتون بیشتر میشه
سایت یا وبلاگ فرق نداره
هم سایت و هم وبلاگ را پیچ رنک گوگل اش را بالا میبرم
میتونید تو سایت های مختلف سر بزنید که چقدر میگیرند
اما من فقط 20,000 تومان میگیرم
پیچ رنک بالا میره ولی باید خودتون هر روز مطلب بگزارید و سایت یا وبلاگ آپدیت بشه
حدود یک ماه از اون وقتی که کار من تموم میشه طول میکشه تا بالا بره
بازم به خودتون بستگی داره
این ایمیل من هست
sajad.ahmadi96@yahoo.com
یا
sajad.ahmadi96@gmail.com
این هم آی دی یاهو مسنجر من هست
sajad.ahmadi96
این هم شماره تماس من هست
09367132782
این هم آدرس سایت من هست
http://ireslam.ir
منتظرتون هستم
خدانگهدار
پاسخ : ممنون از راهنماییتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1624
  • آی پی امروز : 475
  • آی پی دیروز : 654
  • بازدید امروز : 1,296
  • باردید دیروز : 2,338
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,312
  • بازدید ماه : 9,312
  • بازدید سال : 208,159
  • بازدید کلی : 1,068,079