loading...
tip-top
keyvan بازدید : 248 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (2)

Css Reset

بسیاری از نمایشگر های  صفحات وب ( IE , FireFox ,Opera ,…  ) به صورت پیش فرض padding   و margin  های متفاوتی را مورد استفاده قرار می دهند . به دلیل استاندارد سازی و یکسان سازی نمایش صفحات وب برای تمامی نمایشگرها تمامی این padding  و margin  ها  به صورت یکسان در می آیند.

  1. body, div, h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, ul, img {margin:0px; padding:0px; }
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sina در تاریخ 1348/10/11 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

اگه کامل ترش کنی که خیلی ممنون میشم
پاسخ : چشم حتما کامل ترش میکنم سینا جان
پاسخ : فقط اگه میشه بگید کجاش باید بیشتر توضیح داده بشه تا همون قسمت رو کامل تر کنم

یه وعده هم بدم که به زودی یه آموزش ساخت سایت توسط خودم آماده میشه که میذارم ولی خوب یه چند روزی طول میکشه

این نظر توسط mojtaba در تاریخ 1348/10/11 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

ميشه بنر رو پايين جايي كه بنر پارس بنر رو زدي بزني؟؟؟
چون من هم بنرت رو تو سايت جاي خوبي زدم.
پاسخ : راستش نمیشه چون همین الاانم صفحه نخست سایت خیلی سنگینه و این کار غیر ممکنه

البته اینم قبول دارم بنر من تو سایتت جای خوبی هست ولی خوب من از شما عذر میخوام والا نمیتونم کاریش کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما الویت کدام مطالب نسبت به بقیه بیشتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 604
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1624
  • کاربران آنلاين
  • 01.hermanjer
  • 02.gabrielguali
  • آی پی امروز : 643
  • آی پی دیروز : 654
  • بازدید امروز : 1,949
  • باردید دیروز : 2,338
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,965
  • بازدید ماه : 9,965
  • بازدید سال : 208,812
  • بازدید کلی : 1,068,732